‘Jij zou daar STERVEN!’ | Hoodfights #1

'Jij zou daar STERVEN!' | Hoodfights #1
Spread The Viralist



Hoodfights duikt in de wereld van illegale gevechten op geheime plaatsen, zonder vergunning. Wat in coronatijd begon als uitlaatklep, groeide uit tot een bont circuit waarin mannen met de meest uiteenlopende achtergronden, gewichtsklassen en leeftijden elkaar in een kooi te lijf gaan en niks anders doen dan rammen.

Check de hele aflevering nu op NPO Start! https://npo.nl/start/serie/hoodfights/afleveringen/seizoen-1

🚨 Steun PowNed, word lid: https://www.helpmee.tv

📺 Check voor meer fantastische content ook ons YouTube-kanaal PowNews!
https://www.youtube.com/@PowNews

⭐ Ontdek meer van PowNed op onze website en socials!

► Website: https://www.powned.tv
► Facebook: https://www.fb.com/OmroepPowNed
► Instagram: http://www.instagram.com/omroeppowned
► TikTok: https://www.tiktok.com/@omroeppownedofficial
► Twitter: http://www.twitter.com/powned

📨 Tip voor de redactie? Mail naar redactie@powned.tv

source

Recommended For You

About the Author: Omroep PowNed

46 Comments

  1. Elke een beetje normaal getrainde bokser/kickbokser zou die Wes toch binnen enkele minuten volledig onderuit vegen. Snap niet dat mensen die helemaal niet kunnen vechten dit gaan doen

  2. Mooie community… Onderling respect en controle over de situatie. Tuurlijk kan het fout gaan, dat kan bungee jumpen ook. Keuzes die je maakt in het leven

  3. 0,0 vechtsportervaring en geen respect voor je tegenstanders… als Shotokan Karateka schaam ik me diep voor jullie en voor Nederland! Jullie denken dat dit de manier is om een vechter te zijn. Wie een echte vechter wil worden, traint in de dojo, leert discipline en vermijdt dit soort gevechten. Boetes, schulden en rechtszaken of achter de tralies zullen dit soort tuig wel treffen . Jullie ouders en familie zouden trots op je zijn als ze zagen hoe jullie je online gedragen en waar jullie aan mee doen.

  4. Die kale ik dacht hij kan goed vechten maar even serieus je coach roept 20x lichaam jonge leverstoot enz. Maar je gaat alleen maar volop op gezicht. Je bent een amateur gap

  5. Wat een kansloze shit is dit weer. Allemaal totaal mislukte, kansloze figuren. Bubbel mijn belastingcenten kwijt 1x aan de uitkering van deze gasten en andere keer aan Powned. Wat een rommel!

  6. Dit is een namaak van die club in het Oostblok, maar toch goed geprobeerd en geinig dat kereltje, ziet er gezien de omstandigheden nog redelijk veilig uit! +1

  7. Hoop dat mijn zoon heel ver weg blijft van dit soort idioten. Hersens ziin belangrijker dan vuisten…maar daar komen ze nog wel achter als ze verjaren.

Comments are closed.